Tiden bara rusar iväg

Var ett tag sedan jag tog mig tid att sitta ner och uppdatera lite här på bloggen. Känns som tiden bara rusar fram och det går så fort. Lite bra och lite dåliga saker har hänt sista tiden, men utmaningar skall ju vara bra för en så det är väl för väl att inte allt löper smärtfritt.

Håller på att planera inför Stockholms-resa nästa vecka. Jag och Uffe skall upp och se på MC mässan, och då passar jag på att ta några extra dagar så jag får jobba lite på huvudkontoret med mina kollegor samt vara med Åsa, Patricia och Roger lite grann och se hur de har det. Antar att P växer snabbt som tusan och det var ju i början av November sedan jag såg henne sist.

Planerar också inför tjej-helg i Åre vecka 11. Skall bli så kul att komma iväg och busa lite och åka skidor har jag ju inte gjort på väldigt länge. 4 tjejer på vift kan bli riktigt skoj :-))

Annars så har vi äntligen fått tummen ur och börjat om med viktväktarna. Bara jag är medlem, men då vi äter samma mat båda så lär det vara till bådas fördel. Gick med i Torsdags så nu räknas ProPoints till höger och vänster och jag är noga med att skriva upp allt. Gäller att fortsätta i samma stil nu även om man reser iväg på lite bus etc. VV på nätet är praktiskt då man enkelt får alla poäng uträknade och vet exakt hur man ligger till och sån datanörd som jag är så gillar jag det bättre än att skriva i bok, men kör båda utifall att man inte har tillgång till nätet ibland så man ändå kan hålla koll.

Nä dags att fixa ihop en fruksallad, eftersom vi får fint besök i eftermiddag. Kim&Catrine tittar förbi på en fika på deras roadtripp (till)/från Lund/Malmö. Tydligen kört ner något till LillKim som studerar i Lund nu. LillKim är inte så liten längre ... oj vad tiden går fort. Tänk att man en gång höll honom i armarna när han skulle döpas ..... Får en att känna sig som gammal tant. Hua mig!

Trevlig lördagskväll önskar jag alla där ute på webben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0