Uppe i arla morgonstund

Hunden väckte mig kl 04:30 och ville absolut gå ut. Paniken spred sig hos Gizmo när jag försökte få somna om istället och han gav sig inte, varpå jag  vackert fick kliva upp och släppa ut honom. Uffe han snarkade gott och visste inte ens vad som pågick. Efter att ha varit uppe en stund så insåg jag att detta blir nog problem med att somna om igen och mycket riktigt - chansen minimal när man väl fick hoppa i bingen igen så jag gav upp. Så nu är man uppe i ottan och har kokat mig lite te och då är det lika bra att jag börjar jobba. Har mycket att färdigställa innan vi nästa vecka drar iväg på lång weekend till Lissabon på MotoGP race.

Så jag önskar alla en härlig Torsdag och håller tummarna att vi alla hinner få mycket uträttat idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0