Utförsäljning sker ...

Ja nu gör vi oss av med skräpet ... 3 TV apparater, min gamla HemmaBio/stero, massa tidningar etc har annonserats ut på Blocket, Tradera etc och åtminstonde 1100:- har vi fått in än så länge. Skönt att bli av med skräpet. Vi har samtidigt passat på att inhandla lite nya prylar till hemmet och dessvärre så kostade ju de betydligt mer, men försäljningen av de gamla prylarna hjälper ju till med lite sponsoring iallafall.

Fick min efterlängtade julklapp igår och nu håller jag tummarna för att den blir installerad i helgen. Go Uffe Go, min underbart händige man och som också är den underbare som gett mig denna fina julklapp - TACK ÄLSKLING!
Jag får serva på annat sätt så han får lite tid, lugn och ro att installera den :-)

http://www.sparklingwater.se/

 KOLSYRAT VATTEN DIREKT UR KRANEN

 

Nu finns en praktisk lösning till ett överkomligt pris. I ett vanligt kök kan du kolsyresätta ditt dricksvatten direkt från kranen. Systemet är så litet och smidigt att det ryms under diskbänken! Carbonatorn kopplas till vattenledningen och laddas med en kolsyrepatron som räcker till ca 100 liter lätt kolsyrat vatten.

KWC - passar både TWC150 och TWC370. KWC kranen öppnas genom att trycka på knappen. KWC kranen kan dras ut 1 meter så att man smidigt kan fylla flera glas som står uppradade på bänken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0