Vilken underbar dag!

För första gången på mycket länge, ja jag undrar förresten om inte för första gången i livet, har jag vaknat så full av energi och bara undrat när klockan skall ringa så man får hoppa upp ur sängen och ta tag i livet. Vilken härlig känsla och vad jag längtat efter detta. Livet har ju varit ganska tungt för ett långt tag nu och det har varit/är mycket att ta tag i för att jag skall må bra igen, men det går sakta framåt. Så dags att börja titta framåt igen och ta små kliv ut i livet. Facebook började jag med för någon vecka sedan och nu känns det helt OK att skriva lite här i bloggen. Lite men sakta så blir man starkare...

Så vad har hänt sedan sist.....
Ja mycket inombords och mentalt och hård berarbetat men även runt omkring. Har väl aldrig varit maken om vilken vinter skåne sett och det känns som om det nästan kan vara nog nu. Vi har fortfarande mycket snö och vårt hus har legat i vackert vinterlandskap men nu vill vi allt ha lite mera vårkänslor.

Lite bilder från vårt vackra vinterhus:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0