Sex in the City 2 - äntligen

När denna hade premiär så hade vi veckan efteråt köpt biljetter för att gå och se denna film. Dock hände en olycka samma kväll och maken fick hjärnskakning så vi fick stanna hemma för att försäkra att det inte blev allvarligare - som tur var så blev det bara en väldigt lindrig hjärnskakning så efter några timmars vila så mådde Ulf bra igen - tack och lov.
Ända sedan dess har jag längtat att se filmen och så för några veckor sedan när jag besökte Ullared så inhandlade jag filmen och ikväll så fick vi äntligen tid att titta på den. Härligt var ju att 1:an gick på TV igår så jag fick fräsha upp minnet innan jag såg 2:an. Härlig film men inte alls lika bra som första filmen eller för den delen tv-serien. Lite besviken men egentligen väntat eftersom det alltid är svårt med efterföljare.

Hur som helst är jag glad att jag nu fått se den och tjejerna är ju för härliga :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0