Näst sista dagen på året

Har idag varit ledig från jobbet och det har varit skönt. Haft fullt upp ändå att förbereda och shoppa inför morgondagens begivenheter. Vi skall ha middagsgäster, så vi blir 7 personer + 4 hundar totalt. Skall bli supertrevligt och jag som gillar att ordna med fin middag har tänkt ut en fin meny och hoppas nu också att den skall smaka lika bra. Får berätta nästa år vad gästerna tyckte.

Nu skall jag gå och duka det sista innan jag slår mig ner i soffan en stund med maken och delar en flaska vin på två. Sedan skall jag förbereda steken som skall in i ugnen för tillagning över natten.

Må gott alla vänner där ute och ta't lugnt med smällarna (och kanske annat också).
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0