December kom fort

Hela November bara försvann utan att jag hann med att uppdatera denna blogg. Mycket att göra på jobbet och behövde lite lugn och ro där i mellan så annat fick prioriteras. Men nu har det lugnat ned sig lite och i helgen har vi det riktigt lugnt och mysigt. Så vad har hänt sedan sist då......

Igår var vi nere i Malmö och såg på Spamalot, en musikal och kärleksfull rip-off av filmen “Monty Python and the Holy Grail” (Monty Pythons galna värld). Ni kan se mera om den på www.spamalot.se och den gav helt klart många skratt. Malin var snäll och var hemma hos oss med Gimzo, och det kändes bra så han inte behövde vara ensam. Tusen tack Malin!!

Jobb Jobb Jobb har det varit annars nästan hela November. men inte enbart ....

Fick fint besök från Stockholm i form av Åsa, Roger och deras lilla söta Patricia (6 mån). Så härligt att ha dem nere hos oss en helg så vi fick umgås och ta del av hur stor lilla P blivit. Åkte iväg på julmarknad uppe på Söderåsen och Roger hittade ett fynd - en tavla för 25:-.


Nä nu får jag ta en paus och senare skall jag skjutsa iväg gubben på julfest med jobbet. Jag & Gizmo skall sedan ha en riktigt liten mysafton här hemma.  Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0