Mycket hund under semestern, men även lite annat....

Ja snart är semestern slut - börjar jobba på tisdag igen. Känns inget kul men sommaren har varit härlig med många pool varma dagar och ganska lungt hemma utan massa resor hit och dit. Dock haft fullt upp med att vara hundvakt och tyvärr så rök vår Gizmo ihop med lånehunden så det har blivit ett antal besök hos veterinären. Skit happens!! Mer om detta finns att läsa på Gizmo's egen blogg.

Passar nu på att försöka njuta av sista veckan hemma vid med 27 grader i poolen och mycket grillning. Hade jättetrevligt besök av Karin Mellberg och barn i helgen så vi satt upp till 02:15 på natten och snackade och sjöng Singstar - Kul!!

Lite bilder från sommarens aktiviteter.

Semester på en Camping i Smögen - här är lilla huset vi hyrt + jag i hamnen i Hunnebostrand ätande lite havsgodis:



Malin hälsade på en kväll och vi badade, åt middag och drog en Yatzy:

Familjen Åsare på besök innan de drog på semester - Singstar tävling pågår:

Kim& Catrine tittade in en snabbis:


Besök av Familjen Mellberg från Båstad - Litet nattadopp, god middag och Singstar tävling hann vi med under natten:


I början av min semester så fick jag också chansen att besöka Kiviks marknad, som jag aldrig tidigare varit på:


Nä nu måste jag grilla färdigt kvällens middag till min käre make och sedan blir det en skön DVD kväll framför TV:n. Mys Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0