Skärtorsdagen

Fullt fart från kl 07 imorse, och då hade jag redan varit vaken i 1½ timme och läst en bok. Ja nattsömnen är inte den bästa, men det får man stå ut med ibland. Idag har vi hunnit med så mycket redan och klockan är inte ens 17:00 ännu - så mera hinner vi nog med.

* Cykeltur med hunden
* inköp av färska frallor
* fixa frukost till min käre man
* Besök hos vår ekonomiske rådgivare (så man vet vart ITPK pengarna skall placeras)
* Besök på ICA tillsammans med Helsingborgs alla innevånare (kändes det som) för reklamation av en trasig äggdelare.
* Bokat resa till Trondheim för en härlig tjej helg i September
* Bokning av sommarsemester med hund&gubbe = campingstuga i Smögen
* Kollat restaurang alternativ till Stockholmsresan i Maj
* Allt skräp bortforslat till tippen
* Garage'n avtvättade med högtryckstvätten (såg helt förjävligt ut innan)
* Räkmacke lunch
* Ringt mor och önskat Glad påsk
* Promenad i hagelskuren med hunden.
* ....
Usch nu börjar jag bli riktigt trött att bara tänka på allt som vi gjort - får nog sluta där om jag skall orka med lite till ikväll. Hade tänkt en grillning ikväll - men det är nu lite tveksamt för grillen har vi inte hunnit med att plocka fram. Hur sjutton kunde vi prioritera ned det??!! Morsning Korsning!

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Glad påsk på dig, kram

2010-04-01 @ 23:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0