New fixed!

Alltså det är så lyxigt och underbart härligt att få gå till frissan som man litar så mycket på och få en hel-fix. Idag var det klipp/färg på alla möjliga sätt och jag blev så nöjd.Man har skolkat från jobbet hela eftermiddagen och då känner jag mig faktiskt lite stolt att jag klarar av det - arbetsnarkoman som jag är och man drar på stan efter klippet och handlar lite. Tog ett blåsigt kort på mig själv från Helsingborgs torg, men ack vilken trevlig eftermiddag!



Behöver nog inte säga till de som känner mig att jag gick hem och jobbade sedan och tog igen de timmar jag skolkade ..... men oj vad 5 timmar blev 15 minuter ... ha ha ha ....

Kommentarer
Postat av: NF

Fin blogg , Diggar den :)

KRAM

2010-04-09 @ 22:20:06
URL: http://nuurish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0