Helgen spenderades i Malmö

Bodde på hotel och passade på att utnyttja presentkortet på Thott's restaurang som jag vann förra året på jobbets julfest. Mycket god mat även om det inte blev "Skånska Vilda köket" som det var tänkt för det hade dom lagt ner för denna säsong, kanske återkommer nästa år om de får anställt en krögare. Maten var dock mycket god ändå.
Gizmo var med och det var första gången på hotel för honom och vi badade honom i badkaret på hotellrummet så han skulle vara riktigt fin och vacker till utställningen dagen därpå. Ja själva utställningen gick sådär. Gizmo kom 4:a av 5 men det var verkligen inte hans fel. Dock en bra övning för oss alla och vi tar nya tag till helgen när det är ny utställning i Åstorp.

Annars så har vi fått en inflyttad gäst - mycket trevligt! Alltid kul när man kan hjälpa vänner :-) Håller på att försöka installera alla program i min nya dator så jag sedan kan ta tag i alla bröllopsbilder. Har ju haft problem med det tidigare då vår gamla dator tappade massa drivrutiner som inte gick att installera igen, så den används nu bara som Internet surfande och mail läsande av Uffe och jag installerar lite nytt på den nya lilla datorn för bild redigering etc.  Skall nu bara få lite tid att sitta ner med det och påbörja allt.

Måste nu jobba lite ... Må gott!

Jaha - så hann man inte lägga ut alla texten då bilderna inte hann laddas in, så man fick fortsätta framåt natten, men här kommer lite bilder från helgens bravader:


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0