Äntligen frisk ...

Ja det tog lite tid och min man trodde nog jag var dödssjuk då jag la ner datorn, bloggande, facebook och allt .. Men så allvarligt var det ju inte riktigt men det var skönt med en paus. Nu jobbar jag igen och vi har påbörjat vår vardag med mig som pendlar till Malmö, Uffe skjutsar Gizmo till dagis och så håller vi på med en snabb renovering hemma. Allt på en gång  ... som vanligt .........
Så Uffe står hemma och fixar iordning vårt sovrum efter att vi installerat en värme-luft-pump på kontoret/sovrummet. Jag har nu själv fullt upp och ordna med mitt kontor så allt kommer i ordning samt ordna med vårt s.k. hemma kontor som nummera hamnat i vardagsrummet fram tills vi får i ordning där inne.
Sedan har vi lovat Gizmo mycket mera fokus då han fick komma imellan när vi planerade allt för bröllopet och därför skall vi redan på tisdag påbörja vår nya hundkurs. Skall bli väldigt spännande.
Dessutom hann vi besöka Stockholm i helgen och fira Herr&Fru Nykvist's bröllop. Ni var så fina!!!

Som vanligt bjuder jag på lite bilder:
Uffe fick ta med Niklas hatt upp då denna glömdes kvar nere i Hbg på vårt bröllop :-)





Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0