Aha - ny dator och man får börja om från början ... lite grann...

Har ju varit så trött på min gamla dator som strulat så mycket så igår fick jag nog och åkte och köpte en ny liten söt sak. Hur liten och behänding som helst och nu skall man bara försöka sig på att få över allt från den gamla innan jag tänkte köra en totalåterställning på den och sedan kan den bli Uffes leksak. Får jag bara ominstallerat grunden på den så blir den säkert som ny ... men jag är så glad att jag fått en mer behändig och bärbar sak att ta med mig. Nu skall jag bara investera i ett mobilt bredband så jag kan surfa vart som helst.... Blir kanon.

Annars så laddar vi inför MALMÖ VALP på söndag och hoppas att Gizmo lyckas bra och tycker det är skoj.
Rapport kommer senare.

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0