Nyttigt & Onyttigt

Idag så har vi på schemat att både vara lite onyttiga och nyttiga. Gick och la oss tidigt igår efter Let's Dance. Å förresten måste ju bara säga att jag tycker att Annika & Magnus var sagolika när de framförde Skönheten&Odjuret. Dom är så duktiga och så mysigt ödmjukt par. Vem kunde tro det om ett muskelberg som Världens starkaste man :-))
Nåja - efter mycket sömn i natt så vaknade jag extra tidigt imorse så jag har smugit upp och jobbat en sväng (vara bara ....tvungen att kolla att senaste projektet lastades som det skulle i natt + nu kan jag njuta av resten av helgen då jag konstaterat att givetvis hade allt klaffat perfekt). Så nu är det lite tvätt, ihop plock, tömma diskmaskinen och sätta på frukost som gäller innan jag väcker älsklingen och berättar att frukosten är serverad.
Framåt 12 så skall vi sticka iväg till ishallen och åka skridskor igen med Pelle. Var både roligt och nyttigt. Sedan är planerna att strax efter 16 så tar vi tåget ner till Malmö. Besöker någon trevlig pub/bar och tar några drinkar innan vi sedan skall möte upp systerdottern och hennes nya kärlek för middag. Skall bli så kul att få träffa denne omtalade man som vi hört så mycket positivt om. Måtte han vara snäll med Jennie för det förtjänar hon verkligen.
Längtar efter att träffa henne då hon inte besökt oss på länge nu. Får väl ta med posten.

Så här trevligt ser det ut där vi skall äta ikväll.
Rekommendation av god vän på jobbet.
Litet, opretantiöst men mysigt och god mat till bra pris.


Önskar er alla en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0