Tack Åsa för en underbar vännine/tärn-helg - LOVE YOU!

I helgen så har alltså min kära tärna varit nere hos mig för att diskutera bröllopet samt åka och prova bröllopsklänningen som nu kommit men även för att leta vad tärnan kan tänka sig att att ha på sig. Har varit en helt underbar helg som inte bara handlat om bröllopet utan även om mycket annat. Saknat min vännina så mycket - I LOVE YOU!!! Så kul att äntligen har dig här igen och ännu mera suveränt att du och boyfriend kommer igen om 5 veckor.

Här kommer lite bilder från våra äventyr i helgen.

Först var det när vi hämtade Åsa så hämtade vi också Uffe från fest med jobbet.
Han var så god och glad och hade vunnit BOWLINGEN med jobbarpolarna - GRATTIS!!
Bra jobbat älskling!!!
Vi var stolta över Uffe och han var go och glad - hur bra kan man ha det på en torsdagskväll? !! :-)



På fredag morgon så var det upp tidigt då jag och Åsa hade bokat tid för att jag skulle prova min bröllopsklänning samt att Åsa skulle prova tärnklänningar. Oj oj oj så nervös jag var att jag skulle ha valt fel klänning för 3 månader sedan och nu blev helt besviken ...
Men lycko - mig då jag är helt säker på att detta blir super bra. ni får bara en bild utan av alla de 100 Åsa tog...
resten får ni se på bröllopsdagen.




Sedan var det dags att se om det fanns någon glassko för denna princessa ...



Smycken skall man ha det också ... oj så mycket det är att tänka på ..nåja -inget fint här men då letar vi vidare ...


Har massa fina bilder på Åsa i tärnklänningar men hon håller det gärna hemligt så jag kopierat en från nätet på en som vi båda tyckte var väldigt fint ... så mcket det finns att välja på ...
Nu letar  Åsa vidare i Stockholm för att se om det skall hyras eller köpas en klänning inför det stora evenemanget.
Åsa - jag är så glad att du ställer upp som min tärna - TUSEN TACK!! Puss!




=================
Sedan tog allvaret slut i bilder efter detta även om pratet fortsatte hela helgen ... så jag visar lite mera bilder från vår helg i nästa blogg ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0