Så stolt så stolt !!!!

Första pris vid valpkursens avslutningsprov. Ja sådan matte sådan hund har mina vänner redan kommenterat det på Facebook och jag kan inte annat än hålla med. Otroligt tävlingsinriktad matte är nu så stolt över Gizmo.

Se här alla härliga bilder från vår valp avslutningskväll !!
Vi har även med 2 söta valp-polare som var med på kursen. Kimi Räkinen, minst men också snabbast, mest lyhörd till sina ägare och sedan lilla superbusige Sheltivalpen med glimten i ögat. Tyvärr så saknade vi dobberman valpen på avslutningen.
Ni finner mera bilder på Gizmo's egen blogg - typ imorgon eftermiddag när vi hunnit med att uppdatera:
http://gizmohoffe.blogg.se/

Stolt vinnare av utvärderingen!!!




Här har ni alla tre på prispallen





Här kommer resten av bilderna från kvällen



Nu dags att sova så vi orkar med hela midsommar helgen.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Rebeckaka

Grattis, grattis!

Vad roligt!

Jag kan inte vänta tills jag får träffa det lilla trollet <3

2009-06-18 @ 11:46:12
URL: http://rebeckalovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0