Mera tjejhelg och lite till ...

På fredag kväll så satt vi hemma och hade lite mys pys


Vissa vill tydligen inte vara med på bild eller vad händer???

Så efter allt allvar med bröllopskläder och div. och en skön natts sömn och lördagen gör sitt antågande så hade vi en fortsatt skön helg med poolbad - ja det var sant att jag hade haft värmen på men jag kunde ju inte veta att det skulle bli så här dåligt väder-...men iallafall ...



och ja sedan vad gör man bäst när man är i Helsingborg ... jo man drar till Danmark - Helsingör...
Då blir man så här söt ... nya solbrillor som jag längtat efter länge nu hittade jag ju där med Åsas hjälp.



Vi hade t.o.m. underhållning av Elvis ....

Ja så sedan när vi kom hem så ville ju Åsa också ha Champange precis som förlovningsparet ... absolut .. !! Skål!





Sedan har jag fått ett så fint kort på min älskling - kolla här vad underbart söt han är:



Och sedan på min kära vännina Åsa. Du är så fin :


Sedan skulle jag & Uffe försöka dansa Vals men det gick inte så värst bra så vi får nog öva lite till innan bröllopet.



Kolla in alla mina älsklingar i sofffan ... nog för att de kollar fotboll men de är söta ändå :-)






Tack för att ni alla finns i mitt liv !!! LOVE YOU ALL!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0