Semester - del 3

Söndag 05 Juli

Så var det dags för att fortsätta färden upp mot Dorotea. En lång dag i bil men det gick otroligt bra. Gizmo är ju en sådan duktig hund och vi stannade flera gånger på vägen.
Här är vi i Tönnebro och rastar och passar på att undersöka området och käka lite lunch.


Se söta mina underbara pojkar är:


Efter en lång dags färd i bilen så somnade vi ganska så fort när vi äntligen kom fram. Här Uffe i sin säng = en slagen hjälte.


Måndag 06 Juli

På måndagen så tog vi en promenad ned till mamma för lite fika. Här är lite bilder på Rebecka, Jonathan (min bror Rogers barn) samt min syster Inga-Lill och mamma.



Väl hemma igen så var det dags för mig att försöka komma ikapp med lite privata saker på min privata dator. Dvs inget jobb här inte utan mera blogg och bröllopsbestyr samt lite räkningar att betala.


Inga problem var det att få Gizmo och Tindra att bli goda vänner. Kanske tycker Tindra att Gizmo vill leka lite väl mycket, men då säger hon bara ifrån så det brukar ordna sig.



På kvällen så fick vi äntligen träffa Rogers tjej Doris. Så här sitter vi och tar en fika ihop.



Sedan var det dags för lite film i soffan innan vi äntligen gick i säng. Bild på Rogers barn Jonathan och Rebecka och på  Uffe Puffe med Gizmo i famnen.



Natti Natti - nu bara timmar kvar tills jag fyller 40 .... Undrar vad som kommer hända under den dagen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0