Överraskningsbesök

Söndag 28 Juni
Helt plötsligt vid hemkomsten från ICA Maxi shopping så hade jag fått oväntat och mycket trevligt besök. Det var Ulfs far och mor samt syster som kommit till oss för att fira min 40 års dag i förskott (då vi försvinner till Norrland på den riktiga dagen). Helt oväntat och jag hade verkligen inte förstått att nått var på G :-))
Uffe hade fixat käk och rubbet och de satt i trädgårdsmöblerna och väntade när jag kom hem. Jätteskoj!!

Tusen tack för att ni kom och grattade mig och för de fina presenterna som jag fick.

Här är jag i samspråk med Ulfs syster Yvonne.

Svärfar Sven-Arne och svärmor Inger (Mojjan).

Mor och dotter på inspektionsrunda på ägorna:

Även Mackan och Malin var med oss under middagen.
Här ser vi Malin i soffan.


Mycket god mat!! Tack Ulf för detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0