Helg igen och tiden bara rusar iväg...

Ja helgen har kommit och jag tycker tiden bara springer iväg. Vi hade besök förra helgen och i torsdags så fick vi nytt roligt /trevligt besök igen. Pernilla, Jompa och Clas kom förbi under deras MC semester och de bor fortfarande kvar nu när jag skriver detta. Så kul med vänner på besök :-)
Nu ligger dock alla och sover - då alla var väldigt trötta ikväll, så jag hamanade framför datorn en stund.

Hm ... datorn la av så jag fick gå till sängs jag också men nu är allt igång igen så jag kan lägga på lite bilder.

Vi har hunnit med en hel del - Fredag mys i trädgården, grillning och sedan besök på Helsingborgsfestivalen. Lördag så blev det Ittala Outlet och sedan Mölle med öl och räkor och solsken och sedan go middag med dryck hemma. TP och luftgevärsskjutning samt massa snack. Gott att ha nära vänner på besök. Lite pooldopp hann de också med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0