AW i trädgården

Njuter av gott kallt vin, sittande i våra sköna soffor i trädgården och firar att det äntligen är helg och man inte behöver jobba längre. Dessvärre har alla övergivit mig för tillfället - men kanske hittar de snart tillbaks när det luktar AW snacks och vin/öl :-)

Imorgon skall jag åka iväg till Torekov och njuta av ett härligt tångbad som jag fått i present på min 40 års dag. Får berätta mer imorgon om hur denna upplevelse var då jag aldrig gjort detta tidigare och ser med spänd förväntan fram emot detta.

Ringarna är klara att nu hämta på Väla - vilken tur att vi beställde i tur och att det gick att fixa nu när det blev fel med storlekarna och allt. Har även idag fått bekräftat att det löst sig med hemresan från smekmånaden (direktflyget hem blev ju inställt) och vi har nu fått det ännu bättre då vi faktiskt får flyga hem till Köpenhamn istället för tillbaks till Stockholm. Blir nämare för oss och tåget går ju direkt från Kastrup och upp till Helsingborg. Utresan kommer dock att ske via Stockholm som det ursprungligen var planerat.

Blåser som attan här ute i trädgården men jag har hittat ett litet lä ställe i soffan och njuter av att höra vindarna vissla i träden. Solen lyser till och från mellan molnen och Gizmo ligger fint framför mina fötter och njuter i mattes sällskap, bara gubben som fattas och sedan vore allt toppen .... hoppas han kommer snart ....

Puss och kram till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0