Party i Stockholm ...

Herregud vad kul det var att få komma upp till Stockholm och bara parta loss och träffa tjejerna. Nåja alla kunde ju inte vara med , med är ju sånt som händer. Jag fick en sen natt på Patricia och känna pulsen och jag kände på Rappe en kort stund på Lördagen .. så nu är man lugn för ungefär ca en vecka till innan man saknar sina vänner ...

Å darlings - MISS YOU SOOOO ...

Puss

       

Tack Jeantte för att vi fick bo hos dig. Saknat dig så mycket!
Men faaan hallå - vilken kväll vi hade. Jag chockade mig själv genom att parta till 05.00 och bli typ utslängd .. Ha ha
.. det var länge sen ... men kanske snart igen ... Kram!!!
Hoppas vi kan ses snart igen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0