Hur många bröllopsklänningar finns det egentligen ????????

Var i Stockholm förra veckan och gick i 5 olika affärer och det är helt otroligt ... det tar aldrig slut ... man provar och provar och ändå finns det så oändligt många klänningar så man blir helt knäpp ...

För en annan som inte har en bestämd uppfattning, ja ni hörde rätt .. för en gångs skull så har inte bruden en bestämd uppfattning om en sak .. och detta gäller då vilken brudklänning man skall ha på bröllopet.
Fanns typ ganska många att välja på, men alla passar ju inte en elefant.

Sedan när man väl provat och kommit fram till ett antal så visar man glatt sina vänner och då börjar det ..
Ja men jag tycker 17 nej men jag tro 3 blir bättre, varför inte 23 .. eller kan 43 fungera .. vi pratar bild nummer nu och inte storlek - ELLER HUR !!!! Nåja - alla mina närmaste vänner tycker helt olika .. och var sjutton skall då en annan tro ... ???!! har man ingen ide själv riktigt så blev det ju inte lättare med detta ..

Nå ja - jag tar med systerdotter istället imorgon till Malmö och kollar vad det kan finnas i Skåne som kan passa. Kanske säger Jennie - hALLÅ - ge dig .. banta och kom i en rikgtig dess ... Hm det lät mera som mig än Jennie .. hm ..
OK - jag måste bestämma själv ... faan .. jag ville ju ha hjälp ju ..
Jag sover på saken så får vi se ...
här får ni alla fall en eller två av de fina bilderna på klänningarna som vi hittade ..

sov gott!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0