Brudklänningar - here I come!

På onsdag kväll så bär det av till Stockholm där vi skall spendera helgen. Mycket står på agendan men det som jag ser fram mest emot är att få träffa mina goa vänner och planera inför bröllopet. Vi har bokat in en middag på stan på fredagkväll för att planera och innan det mötet så skall jag spendera hela dagen på stan och gå runt och prova brudklänningar i ett flertal butiker som både hyr ut , säljer  och vissa t.o.m syr upp det som man vill ha.

Attans vilket svårt val jag tycker detta är - finns ju så mycket fint, men man skall ju passa i det också när man ser ut som en liten flodhäst :-))

Här är bara en av alla klänningarna passerat revy, när man spanat runt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0