Frissan troligen fixad till bröllopet

Har ikväll varit iväg och klipp mig samt tonat håret så att man nu är ljus och vacker igen. Min nya frissa i Helsingborg ligger i samma lokal där vår bröllopsfotograf huserar, så nu passade jag på att även höra om Ida (min frissa) kan ta hand om friss och smink på bröllopet. Det låter som allt skall gå vägen - men jag får slutgiltigt besked via mail under veckan. Skall bli så skönt att bli omhändertagen och tillfixad inför bröllopet. Har bett att hon tar hand om både mig och tärnan så vi är extra vackra och fina inför både fotograferingen samt kyrkan.

I lördags så var vi också på supergod middag hos Uffes gamla barndomskamrat, och även blivande bestman, Fredrik och hans familj. Super trevligt och de är så goa och ställer upp med massor av tips, ideer och kontakter inför bröllopet. Bland annat så har de kontakter inom kyrkan och har nu dragit i några trådar, så vi får bästa prästen. Så snälla ni är som hjälper oss med detta, för vad vet väl vi om vem som är bra och inte ... bara vi blir vigda så är vi ju faktiskt ganska nöjda. Detta kommer bli kanonbra.

Nu är nästa projekt blommor, och färgtema ... sakta men säkert så betar vi av den långa checklistan :-)

Må gott!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0