En helt vanlig vecka

Dagarna går så fort så man hinner inte med. Pendlar till Malmö och några extra långa dagar denna veckan då det är lite extra tajta timeliness med det nuvarande proejktet jag är inblandad i. Kul, men man blir trött i huvudet. Sedan hann man inte hem då man hade besök av svärfar och svärmor. Trist när de äntligen var hos oss en kväll. Kom hem precis i tid för att önska dom en säker bil resa hem igen. Hm .. man får hoppas det blir bättre nästa gång och man kan vara hemma och vara social istället. Massor av andra saker som trycker på så som VIASAT installation, så både jag och Uffe var hemma idag, men det resulterar i att Uffe nu måste jobba över och då har jag ingen bil och kommer därför inte iväg på systemet för att handla (vi skall ha gäster i helgen). Imorgon jobbar jag i Malmö så då hinner jag inte och dessutom måste jag fixa en ny nyckel till huset då byggfirman snart kommer och skall börja laga uterummet och de vill hämta nyckeln på fredag kväll kl 18 och då kommer gästerna en timme senare ... pust och Stön !! Blir trött bara att tänka på allt som måste fixas innan gästerna är här. Kablar hänger nu ut ur garderoben i gästrummet, pga VIASAT installationen, å hela klädskåpet plockades ur och lades på gästsängen som inte heller är bäddad.

Ja har man inte jobb så kan man alltid komma hit och hjälpa oss .
Puss alla vänner "out there"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0