Hektisk helg

Fredag kväll - heja på Erik i IDOL om en galning, men vad faan gjorde hans flickvän kvar på scen?? Ja det undrar jag tillsammans med halva svenska folket enl. tidningarna. Vilken korkad brud som bara stod kvar och förstörde hela låten/framträdandet av vinnaren. En vinnar kram OK men sedan måste ju glansen få falla på den som förtjänat det.

Lördag - upp tidigt för en promenad med Gizmo och maken och sedan iväg till frissan Ida för att fixa håret. Blivit lite slitet sedan sist och lockarna kom av sig, men nu så är ordningen återställd. Sedan en härlig promenad på Kulla-gå-gata och runt hamnen stråket i det soliga vädret. Hemåt igen för lite småfix innan jag skjutsade grabbarna till stan. Uffe hade firmafest/julmiddag på Wallmans och Mackan skulle ut med kompisar. Så jag och Gizmo var hemma och packade julklappar och sjöng schlagers på hög volym. Härlig kväll och Uffe hemma framåt 01:30 tiden på natten och då var vi fortfarande vakna.

Söndag - Lugn frukost och sedan kom Tobbe på besök. Uffe och han skulle svetsa hela dagen så jag begav mig av till Väla för lite shopping och där var tydligen halva SKÅNE för det var helt hysteriskt. Men nu är det klart. Alla klappar fixade,packade och ett post paket kommer att skickas iväg till de som vi inte får se till julafton.

Nu dags för en liten hemmakväll och mys i soffan med mina älsklingar.
Hittade också hur min webcam fungerar så vi tog ett litet kort på oss för att testa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0