Torekov Warmbadhus - härlig behandling

Lördag 01 Augusti

I lördags så hade jag bokat tid uppe på Torekovs Warmbadhus för att passa på och utnyttja det fina presentkortet som jag fick när jag fyllde 40 år. Så Uffe körde och Gizmo åkte med och sedan drog vi iväg ... Det är så mysigt uppe i Torekov och jag måste säga att det alltid är underbart att få bli ompysslad på SPA.  Vi hade strålande väder under dit resan och vid ankomst så fick man kaffe/te eller liknande och kunde i lugn och ro sätta sig på deras veranda med utsikt över havet och relaxa. Sedan blev jag hämtad när det var min tur för mina behandlingar. Det var följande som jag fått i present: 
Tångbad special nr två
Kryp ner i ett varmt, skönt bad. Täck kroppen med den mjuka välgörande tången. Låt terapeuten rengöra ditt ansikte. Därefter appliceras en rengörande och lugnande ansiktsmask. Kroppen, armarna, ben och rygg får sedan en lätt peelande och cirkulationshöjande tång skrubbning. Avslutningsvis får ansiktet en skön ansiktsmassage med en mjukgörande creme. Efter den härliga badupplevelsen blir du nedbäddad på massagebänken. Massören ger dig en skön massage som mjukar upp spända muskler.
 


Så underbart skönt och jag åker gärna hit igen. Här ser ni mig komma ut från behandlingen. 



Tusen tusen tack Yvonne, Eric & Pricken för den underbara presenten- NJÖT FÖR FULLO :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja du ser verkligen ut som en "ny" människa..... :)

måste nog prova på ja oxå!

2009-08-03 @ 20:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0