En tur till Vinslöv

Idag tog jag mig en liten tripp till Brudklänningsbutiken i Vinslöv för att sömmerskan skulle se vad som behövde sys/fixas till på min fina brudklänning. Behövdes bara kortas lite, då det är så bra med snörning och man kan dra åt eller släppa ut beroende på åt vilket håll vikten gått den sista tiden *ASG*

Mina fina nya skor till stassen hade också kommit hem och det blev en eller två saker till inköpta. Börjar sakta men säkert ta form men än är det lite saker att pyssla färdigt med och att köpa in till festen. Var förbi på Väla och IKEA och fixade några saker på en gång när jag ändå hade hund-ledigt hemifrån :-)

Bröllopssidan uppdaterad och vi har nu dessutom beslutat att ha öppet hus så de långväga gästerna kan komma förbi på söndagen. Så jag skickade ut ett mail om detta till alla som svarat ja på inbjudan. Helgen skall nog spenderas åt Vigsel/festprogram och lite mera inköpslistor och sedan börjar det också bli dags att tänka på bordsplaceringen. Ja inte har man brist på uppgifter att göra inte ...... :-)))

See you!!  Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0