Välkommen till min blogg på nätet!!

Ja då var man här - i blogg landet .... har ju alltid undrat hur det är att blogga så jag tänkte att jag skulle ta och prova på och se om det är något för mig. Måste ju lära mig om hur detta går till :-)

Så vem är jag? Norrlänsk tös som flyttade redan i 18års ålder från Västerbotten ner till Göteborg och efter 12 år där så blev det 7 år i Stockholm och nu har jag äntligen rotat mig i härliga underbara Helsingborg, Skåne. Bor i ett underbart hus med min fästman och under 2009 så blir vi äkta makar. Något som vi verkligen ser fram emot och det kommer säkert skrivas en hel del om bröllopsplaneringen här i bloggen.

Ja detta var mitt första inlägg så nu får jag publisera och se hur det ser ut.

Må gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0