Julaftonsmorgonen är här!

Vaknade redan 07:30 och hörde hur regnet smattrade på taket. Hmmmm ... nä inte någon snö idag heller :-(
Försökte somna om men det gick trögt, men är man envis så går det till slut. Kl 10:00 så fick det vara nog så jag säger högt "Jag älskar många julklappar" och vips är min älskling vaken och frågar om vi skall hämta morgonklappen som vi lagt under granen igår. Han är bara för underbar, min karl.

Snabbt och lätt så hämtar vi våra julklpappar under den tända granen och sedan hoppar vi i sängen igen och myser ner oss. Jag gissar nästan 100% rätt  på vad jag skulle få - en CD med Il DIVO, men tog fel på vilken ....
Uffe har sedan länge behövt en ny mobil telefon så nu var det dags. Nu hinner den laddas under dagen så han kan använda den imorgon. Äntligen skall man väl höra vad han säger när han ringer hoppas jag :-)

Nu är det full fart i köket att laga lite jul brunch.
Köttbullar, prinskorv, hemmagjord Janssons & skinka och sedan sill/potatis och lite korvar.
Lite lämpligt smått och gott!!
Så nu skall vi njuta av en lång härligt frukost/lunch innan vi gör oss i ordning för att sedan åka till svärmor/svärfar för julfirande.

Hoppas att ni alla får en härlig JULAFTON!
Kram

Bilder på våra morgon klappar
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0