Åter hemma igen efter Julaftons firande ute i Ljung

Så var man hemma i huset igen. Mest slappat och slöat idag men även hunnit med en fantastiskt härlig strandpromenad nere vid Fria Bad/Hamnen i Helsingborg. Solen lyste och 0 gradigt och det var så ljuvligt.

Julaftonen firade vi ute i Ljung hos Ulfs föräldrar, hans syster Yvonne med fästmannen Eric + Eric's föräldrar, Anita & Conny, samt syster Anna. Mycket trevligt och firades traditionellt med Kalle Anka kl 15:00 och sedan glögg när alla kommit. Underbar middag med snaps och sedan det bästa av allt julklapps utdelning.

Ja, det stämmer - jag är fortfarande lika barnsligt förtjust i paket som när jag var liten och längtar alltid efter julafton och min födelsedag då man får många paket :-)

Jag saknade dock min familj och snö .... får bli nästa år hoppas jag.

Här är några kort från kvällen

Anna-Karin med svärmor Inger, även kallad "Mojjan".  

 Anita, Conny, svärfar Arne, Eric och Yvonne
Vid middagsbordet Anita, Conny, Arne, Eric och Yvonne


Årets snyggaste och underbaraste tomte!!!
Puss mitt hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0